Powered by Blogger.

Introduction

I love to share interesting place your tour guide doesn't go

Recent Posts

Sorry to inform that some of the pages was errupted, Currently under re-contruction. Sorry for inconvenient caused.

Saturday, February 19, 2011

# East Coast Sun Rise -- 东岸日出

像我这样热爱晨运的人,每次回来槟城都会享受晨曦,
不知为什么那刚醒过来的太阳就是那么迷人,
就是你那么短暂,我才感受到你的珍贵,
就是你微弱的光线,我才更加疼惜,
就是你的温暖,我道别冷漠,
就是光明,天不在黑暗,
就是你给我希望。

每次看到那美丽的你,我的确感动不渝,
我眼泪都会在眼里打滚,庆幸我长在一个非常漂亮安定的岛屿。


我在槟岛东岸的日记,把晨曦那瞬间永远留住。
















Website counter